Közelharci fegyverek:
Ø Boxer: egy kézre húzható, ovális fémdarab, mely növeli az ütések erejét, de a felhasználó ujjai könnyen megsérülhetnek. (sebzés: 1d10+2+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 3; specialitás: ütésenként 5% hogy a felhasználó ujját eltöri) Ár: 50$
Ø Kéz/láb: nem szorul különösebb magyarázatra. (sebzés: 1d4+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0kg; minimum erő: 1) Ár: -
Ø Tigriskarom: egy kesztyű, melyhez három rövid, borotvaéles fémpengét rögzítenek. (sebzés: 1d10+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 30$
Ø Ólmos kesztyű: egy nehéz fémdorong, melybe a kézfejedet bújtatod és kapitális erejű ütéseket mérhetsz vele áldozatodra. (sebzés: 1d12+4+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 4; specialitás: fejre ütés esetén az áldozat 75% eséllyel 2k10 körre elájul) Ár: 50$
Ø Karmos kesztyű: olyan kesztyű, melynél az ujjak végére fémkarmokat rögzítenek. Kiváló fegyver, ha méreggel kezelik. (sebzés: 1d4+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 45$
Ø Kés kesztyű: egy kesztyű, apró késpengékkel a kézfejen. (sebzés: 1d4+1+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 40$
Ø Fegyver kesztyű: egy kesztyűhöz épített 12ga-s sörétes töltény kilövő szerkezet. Ütéskor megnyomva a kioldógombot sül el. Kicsi hatótávja miatt csak közelharcban alkalmazható. Az ütésen kívül a lőszer is sebzést okoz, ám ez utóbbi a rövid cső miatt nem túl hatékony. (sebzés: 1d10+5+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3, tárkapacitás: 1 (12ga lőszer); újratöltés: 3 AP) Ár: 120$
Ø Sújtó kesztyű: nem újratölthető energiacellákat használó, dugattyús technológiára épülő fegyver, mely az ütés erejét növeli meg. (sebzés: 1d10+8+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3) Ár: 300$
Ø Boksz kesztyű: a régi idők sportolásra szánt kesztyűi. Belül bélelve van az ütés erejének elnyelése végett. Bevonata műbőr. (sebzés: 1d6+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 2*1,5kg; minimum erő: 3) 150$
Ø Adamantium karmok: egy újkori ötvözet, mely erősebb az acélnál. Egy kézre csatolható kesztyűből törnek ki gombnyomásra a karmok, súlyos sérüléseket okozva az áldozatnak. Nagyon tartós. (sebzés: 1d10+5+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 2) Ár: 700$
Ø Energia ököl: kis energiacellákat használó fémkesztyű, mely apró motorok által fokozzák az ütés erejét. 25 töltetre elegendő energiacellát raktároz, és sikeres/sikertelen találat esetén elhasznál egy-egy töltetet. (sebzés: 1d8+10+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 3, tárkapacitás: 25 (kis energiacella); újratöltés: 8 AP; specialitás: újratöltése csak a teljes mennyiség kifogyása után lehetséges) Ár: 750$
Ø Mega energia ököl: kis energiacellákat használó, fejlesztett fémkesztyű, mely apró motorok által fokozzák az ütés erejét. 25 töltetre elegendő energiacellát raktároz, és sikeres/sikertelen találat esetén elhasznál egy-egy töltetet. (sebzés: 1d10+14+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 3; tárkapacitás: 25 (kis energiacella); újratöltés: 8 AP; specialitás: újratöltése csak a teljes mennyiség kifogyása után lehetséges) Ár: 1200$
Ø Öklömnyi kődarab: A pusztába előforduló tengernyi természetes és mesterséges törmelék, mely jó dobálózásra, illetve primitív közelharcra. (sebzés: 1d4+2+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 3m; súly: 2kg; minimum erő: 2) Ár: -
Ø Rozsdás bökő: Ramaty állapotban lévő régi, kicsorbult konyhakés, öreg bicska. Többnyire csak szúrásra jó. (sebzés: 1d6+1+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 15$
Ø Törött sörösüveg: egy sörösüveg is veszélyes fegyverré válhat, de sose törd el úgy a bárpulton, ahogy a filmekben láttad! És egy jó tanács: előbb mindig idd ki a tartalmát! (sebzés: 1d4+1+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 2$
Ø Kés: ki ne ismerné? A konyában élelmiszer felszeletelésére használják, a pusztulatban meg emberekére. Egy élű alkalmatosság. (sebzés: 1d10+1+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 40$
Ø Kis kalapács: egy nyélre rögzített fémdarab. (sebzés: 1d8+2+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 1) Ár: 30$
Ø Fejsze: régi változata a szekerce. Favágásra és csonkításra tökéletes eszköz. (sebzés: 1d12+4+erő járulék; AP – sima: 5; célzott: 6; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 4) Ár: 80$
Ø Ostor: bőrből font, 2-3 méter hosszú fenyítőeszköz, melyet csattanós hangja miatt állatok terelésére használtak, rövidebb változata például fogatoknál, a lovak ösztökélésére volt alkalmazva. Valamint alkalmas végtagok megragadására, és nyakakra tekeréshez. Csak az alkalmazó ügyességétől és kreativitásától függ… (sebzés: 1d2; AP – sima: 6; célzott: 8; hatótáv: 2-3m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1; specialitás: ha az áldozatra tekeredik -(alkalmazó szerencse és ügyesség próbája)-, akkor az áldozatnak tennie kell egy sikeres ügyesség próbát a szabaduláshoz (-2-vel). A használó a megragadottal szemben, ha egy sikeres erőpróbát tesz, akkor ledöntheti amazt a lábáról.) Ár: 40$
Ø Rugós kés: egy gombnyomással elővillantható penge, a régi idők kemény legényeit idézve, rengeteg féle designban. (sebzés: 1d8+3+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 60$
Ø Csavarkulcs: nagy szilárdságú, kemény fémdarabok, 40-80cm hosszúságig. Többnyire műhelyekben alkalmazzák, de fegyverként is funkcionálhat. Egyaránt alkalmas javításra, és emberélet kioltására. (sebzés: 1d8+4+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 3) Ár: 80$
Ø Bontókalapács: egy kétkezes kalapács, mely tökéletesen alkalmas a zúzásra. (sebzés: 1d20+4+erő járulék; AP – sima: 6; hatótáv: 1m; súly: 6,5kg; minimum erő: 5) Ár: 200$
Ø Szike: egy rozsdamentes, orvosi alkalmatosság, mely kiváltképp alkalmas a precíz vágásokra. Egyaránt használják orvosok, makettezők és tapétázók, hisz ennek a kicsi késnek, hihetetlenül éles pengéje van. (sebzés: 1d12+3+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 1) Ár: 80$
Ø Harci kés: vadásztőr, melyet a katonaságtól kezdve az átlagpolgárokig, mindenki egyaránt előszeretettel használ önvédelemre. (sebzés: 1d12+4+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 2) Ár: 125$
Ø Katana: a Távol-Kelet misztikus fegyvere, melynek élessége és tartóssága a legjobbakkal vetekszik. Természetesen az itthon fellelhető példányok már korántsem a keleti technológiát tükrözik, de ezeket sem kell lebecsülni. (sebzés: 1d12+5+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 4) Ár: 500$
Ø Bivalyösztöke: ezt a fegyvert nagytestű állatok kordában tartására tervezték. Ha a végében pulzáló áram bőrfelülettel érintkezik, akkor erősen kisül, kisebb testű (emberi) lényeket nagy eséllyel elkábítva. (sebzés: 1d4+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 2; tárkapacitás: 25 (kis energiacella); újratöltés: 5 AP; specialitás: az áldozatok 50% eséllyel elvesztik eszméletüket 2d10 körre) Ár: 500$
Ø Szuper bivalyösztöke: a bivalyösztöke fejlesztett formája, mely mégnagyobb elektromos kisülést képes produkálni. (sebzés: 1d4+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 2; tárkapacitás: 25 (kis energiacella); újratöltés: 5 AP, specialitás: az áldozatok 75% eséllyel elvesztik eszméletüket 2d10 körre) Ár: 800$
Ø Garott: más néven fojtóhurok. Orvgyilkos fegyver, mely az áldozatok csendes, hátulról történő likvidálására lett kitalálva. Egy éles fémszál, melynek a két végén egy-egy fogantyú van. Csak úgy lehet használni, ha kezelője az áldozat mögé lopakodik, és meglepetésszerűen rátámad vele. (sebzés: 1d12+2+erő járulék/kör; AP – célzott (nyakra): 4; hatótáv: 1m; súly: 0,5kg; minimum erő: 3; specialitás: az áldozat körönként 2 tulajdonságpontot veszít, sikeres erő, vagy ügyesség próbával lehetősége nyílhat szabadulni) Ár: 150$
Ø Láncfűrész: benzinnel vagy valamilyen olajszármazékkal működő halálosztó szerkezet, mely éppúgy alkalmas favágáshoz, mint ’tömegoszlatáshoz’. (sebzés: 6d10+24; AP – sima: 6; célzott: 7; hatótáv: 1m; súly: 5kg; minimum erő: 4, tárkapacitás: 5 (benzin vagy biodízel); újratöltés: 14 AP) Ár: 650$
Ø Egykezes kard: régi találmány, egy éles penge, melyhez egy markolatot rögzítenek. Dióhéjban ez a kard. (sebzés: 1d12+2+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 4) Ár: 150$
Ø Pallos: egy közel másfél méteres kard, melynek súlya volt az ereje. Átlagos élességű, de a csapás mértéke kettéhasít szinte mindent. (sebzés: 2d10+6+erő járulék; AP – sima: 7; célzott: 8; hatótáv: 2m; súly: 8kg; minimum erő: 6) Ár: 450$
Ø Csákány: egyaránt jó hegymászóknak, bányászoknak, jégszobrászoknak és kis költségvetésű bűnözőknek. A csákány egyik fele lapított, míg a másik éles. Csak rajtad áll, hogy hogyan végzel az áldozatoddal. (sebzés: 1d10+2+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 4) Ár: 30$
Ø Vascső: ha nincs semmi más kéznél, marad a régi, jól bevált vashusáng, mely ráadásul bárhonnan kiszerelhető és rögtön használható is. Csak utána szép vörös marad a tenyered a rozsdától… (sebzés: 1d6+3+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 3) Ár: 5$
Ø Kihegyezett bot: egyszerű piszkafa. Ilyen karókat bárhol találhatsz a pusztulatban. Fogsz egy botot és kihegyezed a végét. Nem túl hatásos, de jobb mint a semmi. (sebzés: 1d6+1+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1-2m/5m (dobva); súly: 2kg; minimum erő: 3) Ár: 15$
Ø Buzogány: a lovagi kor egyik vívmánya. Egy nyélre erősített nehezék, mely néhol szögekkel van kiverve, a nagyobb átütő erő érdekében. Előfordul a láncokkal rögzített fej, és a többfejes megoldás is. (sebzés: 1d10+4+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 2kg; minimum erő: 3) Ár: 200$
Ø Tonfa: a rendőrségnél rendszeresített népnevelő eszközök egyike. A gumibothoz a tonfa megoldásnál, oldalirányból is rögzítenek egy nyelet, ezáltal az alkarhoz szorítható, védve azt. (sebzés: 1d8+3+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 2) Ár: 40$
Ø Lándzsa: egy ősi, vadászó szerszám, lényegében egy hosszú fanyélre erősített fémhegy. Számos formában fordul elő, legelterjedtebb Róma és Spárta hadseregében volt. Körülbelül 2m hosszú. (sebzés: 1d10+3+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 2m; súly: 2,5kg; minimum erő: 4) Ár: 150$
Ø Lapát/ásó: két változatban találkozhatsz vele, az egyik a katonai, tábori verzió, a másik pedig a fa, illetve fémnyélre erősített koncepció. Míg előbbi összecsukható, és kis helyen is elfér, addig utóbbi masszívabb, de közel másfél méteres. (sebzés: 1d4+erő járulék (tábori ásó esetén), 1d6+1+erő járulék (normál ásó esetén); AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 0,5/1,5kg; minimum erő: 2/4) Ár: 40$/30$
Ø Feszítővas: egyaránt alkalmas ez a fémdarab ládák, és koponyák kinyitogatására. A vége lapított és éles, hogy könnyedén be tudjon hatolni a szétválasztandó tárgyak közé. (sebzés: 1d8+4+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 3) Ár: 60$
Ø Machete: bozótvágó kés, mely fém, fa, illetve műanyag markolattal kerül a boltokba. A pengehossz körülbelül 40cm. (sebzés: 1d12+4+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3) Ár: 180$
Ø Húsvágó bárd: hentesbárd, mely mészárszékeken fordul elő. Nagy súlyának hála, kapitális sújtásokat lehet vele mérni, melyek kettévágják a csontot is. (sebzés: 1d12+5+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1,5kg; minimum erő: 4) Ár: 160$
Ø Baseball ütő: a legnépszerűbb amerikai játék kétségkívül a baseball (volt). Az ütő igazi, tömör fából van faragva, és akkor tapasztalod meg a valódi erejét, mikor labda helyett ghoulokat ütögetsz vele. (sebzés: 1d12+2+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3) Ár: 50$
Ø Micro kalapács: dugattyús technológiával, újra nem tölthető energiacellákkal működő szerkezet, mely a normál kalapácsnál jóval erősebb ütések osztogatására tesz lehetővé. (sebzés: 1d10+15+erő járulék; AP – sima: 5; hatótáv: 1m; súly: 6kg; minimum erő: 5) Ár: 600$
Ø Motoros kés: egy kisméretű láncfűrész, melynél használatkor, akár talál a támadás akár nem, elhasználódik egy kicsi energiacella. (sebzés: 2d10+6+erő járulék; AP – sima: 3; célzott: 4; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3; tárkapacitás: 20 (kicsi energiacella); újratöltés: 10 AP) Ár: 1200$
Ø Vipera: egy teleszkópos acélbot, melynél ütéskor egy golyó vágódik a végébe, közel 100km/órás sebességgel. A lendület és az erő alkalmassá teszi arra, hogy beszakítsa bárki koponyáját. (sebzés: 1d20+10+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 3) Ár: 100$
Ø Parittya: egy régi fegyver. Lényegében egy bőrszíjból, és kettő, hozzá kapcsolódó zsinórból áll. A bőrszíjba egy követ helyezve, a zsinórokat megfogva, és az egészet a fej felett megforgatva, majd az egyik zsinórt elengedve, kilőhető a kő nagy erővel. (sebzés: 1d8+3+erő járulék; AP – sima: 5; célzott: 6; hatótáv: 10m; súly: 0,5kg; minimum erő: 2) Ár: 20$
Ø Bajonett: egy, vagy kétélű pengés fegyver. Legáltalánosabban fegyverek csöve alá rögzítve fordul elő, de kézben is remekül használható. (sebzés: 1d10+5+erő járulék; AP – sima: 4; célzott: 5; hatótáv: 1m; súly: 1kg; minimum erő: 2) Ár: 150$