Mérgek:

Ø      1-es típusú méreg: ételméregként használatos, rosszullétet és fejfájást okoz. Az étkezés után 1 órával jelentkezik, 2d10 óráig tart a hatása. Minden képzettségből ideiglenesen az áldozat 20%-ot veszít, állandóan böfög, hányingere van és megy a hasa. A tulajdonságai 2 pontot esnek, a szerencse, és az intelligencia kivételével (1-nél alább egyik sem csökkenhet), természetesen ez is csak ideiglenes hatású. Egy adagja 40$

Ø      2-es típusú méreg: légméregként használják, zárt térben (4x4m) fejti ki hatását. Az áldozat szervezetébe kerülve, előbb elbódítja azt (d6 perc), majd ha nem érkezik segítség, d6 órán belül nekiáll lebontani a tüdő szöveteit, és egy nap alatt beáll a halál. Egy adagja 400$

Ø      3-as típusú méreg: kontaktméreg, általában fegyverekre kenve használják. Az áldozat testébe kerülve azonnal görcsöket okoz, a célpont minden tulajdonsága ideiglenesen esik 4 pontot (1-nél alább egyik tulajdonság sem eshet). A harci képzettségei 60%-ot veszítenek az adott időtartamra (1 óra). Egy adagja: 150$

Ø      4-es típusú méreg: skorpióméreg. Az áldozat szervezetébe kerülve, félpercenként sebez 2hp-t. Minden egyes sikeres skorpiómaráskor egy adag kerül az áldozat testébe, melyet ha nem gyűr le a szervezet, akkor azonnal elkezd hatni. A látás elhomályosul (-4 észlelés), hidegrázások és gyengeség gyötri a szerencsétlent (-3 erő). Természetesen 1 alá nem eshetnek a tulajdonságok. A hatóidő d4 perc, ám az adagok felhalmozódásával megegyező arányban nő a sebzés az adott időtartamra. Egy adagja: 100$ A skorpiófullánk 3 adag mérget tartalmaz, ami 10 perc alatt kiszárad, ha elválasztják a törzstől.

Ø      5-ös típusú méreg: a legveszélyesebbek egyike, mutáns darazsakból kinyert, laboratóriumi körülmények között továbbfejlesztett, királykobra méreggel vegyített változat. Azonnal hat az áldozat testébe kerülve, amaz méregellenállása 30%-al kisebbnek számít ellene. Először sebez a szerencsétlenen 10hp-t, majd körönként újabb 4hp-t. A hatóidő 20 kör, ha a célszemély még utána is életben van, tehet egy normál értékű méregellenállás próbát. Ha ez sikerült neki, legyűrte az anyagot. Ha nem, újraindul a 20 kör. Amint ismét letelt, újfent tehet egy próbát és így tovább… (a 10hp-s sebzés minden megkezdett 20 kör elején számolandó!) Egy adagja: 500$

 

Savak:

Ø      A’ típusú sav: a testre kerülve körönként 4hp-s sebet okoz, amint a célszemély max hp-jának ötödét lesebzi egy adott testrészen, az a végtag használhatatlanná válik. Vízzel lemosható. Szembe kerülve 5 körön túl maradandó vakságot okoz, az előtt csak ideiglenest. Egy adagja 20$

Ø      ’B’ típusú sav: a testre kerülve körönként 8hp-s sebet okoz, amint a célszemély max hp-jának ötödét lesebzi egy adott testrészen, az a végtag használhatatlanná válik. Szembe jutva 3 körön belül maradandó vakságot okoz, azelőtt csak ideiglenest. Csak letörölhető, vízzel nem mosható le. Egy adagja: 100$

Ø      ’C’ típusú sav: A testre kerülve körönként 20hp-s sebet okoz, vízzel lemosható. A végtagok a második körben már használhatatlanok, a célszemély minden tulajdonságpróbáját -2-vel dobja, azonnali vakulást eredményez szembe jutva, mely végleges hatású. Egy adagja: 250$

Ø      ’D’ típusú sav: a legveszélyesebb maró anyag, a híres szirti pók emésztőnedve. Az áldozat testével érintkezve azonnal lebontja azt, a bőrpáncélok 2 körig állnak ellen neki, a kevlar páncélok 4 körig, míg a fémpáncélok 8 körig. Az erőpáncélok savállóak. A védtelen testet érve azonnal öl. Egy adagja: 400$ Vízzel lemosható.

 

Beültetések:

NÉV:

MÉRET:

FOGYASZTÁS:

SÉRÜLÉKENYSÉG:

KARBANTARTÁS:

JUTTATÁS:

Mérgező fog

A

-

10 SP

-

Mérgezés, méregkapacitás 1 adag/fog. Harapáskor előugró rejtett fogak, melyek méregfiolákat tartalmaznak, nem árt utána köpni egyet. [400$]

Toroklángszóró

A

-

5 SP

kell

Benzint használó apró tartály a halálkarmok szájába építve, akaratlagosan a nyelv alól kinyújtható csővel, mely az égésterméket 5 méterre juttatja el. Tárkapacitás: 1 (1liter), 5 AP. [1250$]

Érzékélesítés

A

1

5 SP

-

+1 észlelést adó chip, mely a fejbe van beültetve. Cellakapacitás: 5. [4000$]

Huzalozott reflexek

N

4

20 SP

-

+4 kezdeményezést adó beültetés, mely behálózza a testet. [2500$]

Adatjack

A

1

8 SP

kell

Hololemez adatletöltő, egyenesen az agyba. Cellakapacitás: 4. [850$]

Légszűrő

A

-

2 SP

-

Garatba épített légszűrő berendezés, mely felfogja az inhaláló gázok összes formáját. [3000$]

Hangvédő

A

-

4 SP

-

Blokkolja a hirtelen fellépő, erős hanghatásokat. Így a felhasználó sosem süketül meg egy hirtelen lövéstől, amikor a fegyvert a füle mellett sütik el. [1500$]

Kiberszem

A

-

3 SP

kell

Maradandó szemkárosodás esetén a szemüregbe épített pótlólagos szem. [2000$]

Kiberszem II

A

1

3 SP

kell

Olyan műszem, mely segítségével ugyanolyan tisztán lehet látni az éjszakai félhomályban, mintha csak nappal lenne. Hátránya a zöldes kontúr. Felvillanás védelemmel ellátva. Cellakapacitás 2. [3500$]

Nanorobotok

A

-

-

-

Mikro milliméter nagyságú robotok, melyek az emberi testben végzik a karbantartásokat. +20% méregellenállás, +2HP regeneráció 6 óránként, +15% radioaktív ellenállás. [5000$]

Optikai élesítés

A

-

3 SP

kell

Szembe épített mini távcső, mely +5 méter hatótávot biztosít. [2000$]

Onplant

K

-

10 SP

kell

Testre épített, csatlakozókkal ellátott fémalkalmatosság. Egy szem, egy végtag és egy test csipet lehet rá rögzíteni. [4000$]

Szakértelem chip

A

1

2 SP

-

A választott képzettséghez ad +20%-ot. Cellakapacitás: 5. [3500$]

Cellatároló

K

-

10 SP

-

E nélkül a tároló nélkül, az energiacellákat igényelő implantok nem használhatók. [700$]

Fegyverkapcsolat

K

1

12 SP

kell

A fegyvertől a szembe csatlakozó berendezés, mely mutatja az illető retináján, hogy hova céloz a fegyverével. Ezáltal a célzott lövések AP mennyisége kapás-lövésnek minősül. Cellakapacitás: 4. [2400$]

Stim-adagoló

K

1

10 SP

-

4 stimpack mennyiséget tartalmaz, és ha a viselő élete 50% alá esik, automatikusan bead neki annyit, amennyi a fele élet fölé viszi a HP pontokat. Cellakapacitás: 8. [2600$]

Robotkar

K

5

40 SP

kell

Egy robotizált fémkar, mely +1 erőt, +2 pusztakezes sebzésjárulékot biztosít. Cellakapacitás: 10. [5000$] SFÉ: 10 mindenre.

Alkarpenge

K

3

20 SP

kell

Az alkarba ültetett fémpengék, melyek egy rejtett tenyérgomb megnyomásakor lökődnek ki. +6 sebzést ad a pusztakezes csapásokhoz. Cellakapacitás: 6. [1800$]

Napelem rendszer

N

-

10 SP

kell

A kiborgok hátába ültetett, kiteríthető tábla, mely a napsugarak erejét használja a kicsi energiacellákat helyettesítő, mini kondenzátorok feltöltésére. 4 óra alatt tud feltölteni 10 cellát. [4000$]

Méret:

-Apró [A]: kicsi, köröm nagyságú beültetések. Nincs rá esély, hogy eltalálják.

-Közepes [K]: általában öklömnyi részek, melyekre lehet célozni is, -30%-os módosítóval. Természetesen, ha ruha fedi testüket, akkor nem lehet látni a takart implantokat. 5%, hogy találat éri őket kapáslövésnél.

-Nagy [N]: ezeket az alkatrészeket nagy eséllyel el lehet találni, a célzás rájuk a végtag célzás szabályai szerint vonatkozik, kapáslövésnél pedig 25% az esélye, hogy találatot kapnak.

Fogyasztás: megadja, hogy a kicsi energiacellákból 1 nap alatt mennyit használnak el.

Sérülékenység: megmutatja, hogy mekkora Struktrális Pontja van az alkatrésznek [SP]. Amennyiben a felét elveszti a pontjainak, úgy már működésképtelen.

Karbantartás: Tudomány, Doktor, Javítás képzettségek használhatóak, d10 pont javulást eredményezve. Belső implantokhoz van szükség a doktor képzettségre.

Juttatás: megmutatja, hogy milyen előnyökkel jár az implant alkalmazása, és hogy mennyi az ára.

 

 

(köszönet az implantok összegyűjtéséért Iron Doom-nak)