Mérgek:
Ø 1-es típusú méreg: ételméregként használatos, rosszullétet és fejfájást okoz. Az étkezés után 1 órával jelentkezik, 2d10 óráig tart a hatása. Minden képzettségből ideiglenesen az áldozat 20%-ot veszít, állandóan böfög, hányingere van és megy a hasa. A tulajdonságai 2 pontot esnek, a szerencse, és az intelligencia kivételével (1-nél alább egyik sem csökkenhet), természetesen ez is csak ideiglenes hatású. Egy adagja 40$
Ø 2-es típusú méreg: légméregként használják, zárt térben (4x4m) fejti ki hatását. Az áldozat szervezetébe kerülve, előbb elbódítja azt (d6 perc), majd ha nem érkezik segítség, d6 órán belül nekiáll lebontani a tüdő szöveteit, és egy nap alatt beáll a halál. Egy adagja 400$
Ø 3-as típusú méreg: kontaktméreg, általában fegyverekre kenve használják. Az áldozat testébe kerülve azonnal görcsöket okoz, a célpont minden tulajdonsága ideiglenesen esik 4 pontot (1-nél alább egyik tulajdonság sem eshet). A harci képzettségei 60%-ot veszítenek az adott időtartamra (1 óra). Egy adagja: 150$
Ø 4-es típusú méreg: skorpióméreg. Az áldozat szervezetébe kerülve, félpercenként sebez 2hp-t. Minden egyes sikeres skorpiómaráskor egy adag kerül az áldozat testébe, melyet ha nem gyűr le a szervezet, akkor azonnal elkezd hatni. A látás elhomályosul (-4 észlelés), hidegrázások és gyengeség gyötri a szerencsétlent (-3 erő). Természetesen 1 alá nem eshetnek a tulajdonságok. A hatóidő d4 perc, ám az adagok felhalmozódásával megegyező arányban nő a sebzés az adott időtartamra. Egy adagja: 100$ A skorpiófullánk 3 adag mérget tartalmaz, ami 10 perc alatt kiszárad, ha elválasztják a törzstől.
Ø 5-ös típusú méreg: a legveszélyesebbek egyike, mutáns darazsakból kinyert, laboratóriumi körülmények között továbbfejlesztett, királykobra méreggel vegyített változat. Azonnal hat az áldozat testébe kerülve, amaz méregellenállása 30%-al kisebbnek számít ellene. Először sebez a szerencsétlenen 10hp-t, majd körönként újabb 4hp-t. A hatóidő 20 kör, ha a célszemély még utána is életben van, tehet egy normál értékű méregellenállás próbát. Ha ez sikerült neki, legyűrte az anyagot. Ha nem, újraindul a 20 kör. Amint ismét letelt, újfent tehet egy próbát és így tovább… (a 10hp-s sebzés minden megkezdett 20 kör elején számolandó!) Egy adagja: 500$
Savak:
Ø ’A’ típusú sav: a testre kerülve körönként 4hp-s sebet okoz, amint a célszemély max hp-jának ötödét lesebzi egy adott testrészen, az a végtag használhatatlanná válik. Vízzel lemosható. Szembe kerülve 5 körön túl maradandó vakságot okoz, az előtt csak ideiglenest. Egy adagja 20$
Ø ’B’ típusú sav: a testre kerülve körönként 8hp-s sebet okoz, amint a célszemély max hp-jának ötödét lesebzi egy adott testrészen, az a végtag használhatatlanná válik. Szembe jutva 3 körön belül maradandó vakságot okoz, azelőtt csak ideiglenest. Csak letörölhető, vízzel nem mosható le. Egy adagja: 100$
Ø ’C’ típusú sav: A testre kerülve körönként 20hp-s sebet okoz, vízzel lemosható. A végtagok a második körben már használhatatlanok, a célszemély minden tulajdonságpróbáját -2-vel dobja, azonnali vakulást eredményez szembe jutva, mely végleges hatású. Egy adagja: 250$
Ø ’D’ típusú sav: a legveszélyesebb maró anyag, a híres szirti pók emésztőnedve. Az áldozat testével érintkezve azonnal lebontja azt, a bőrpáncélok 2 körig állnak ellen neki, a kevlar páncélok 4 körig, míg a fémpáncélok 8 körig. Az erőpáncélok savállóak. A védtelen testet érve azonnal öl. Egy adagja: 400$ Vízzel lemosható.
Beültetések:
NÉV: |
MÉRET: |
FOGYASZTÁS: |
SÉRÜLÉKENYSÉG: |
KARBANTARTÁS: |
JUTTATÁS: |
Mérgező fog |
A |
- |
10 SP |
- |
Mérgezés, méregkapacitás 1 adag/fog. Harapáskor előugró rejtett fogak, melyek méregfiolákat tartalmaznak, nem árt utána köpni egyet. [400$] |
Toroklángszóró |
A |
- |
5 SP |
kell |
Benzint használó apró tartály a halálkarmok szájába építve, akaratlagosan a nyelv alól kinyújtható csővel, mely az égésterméket 5 méterre juttatja el. Tárkapacitás: 1 (1liter), 5 AP. [1250$] |
Érzékélesítés |
A |
1 |
5 SP |
- |
+1 észlelést adó chip, mely a fejbe van beültetve. Cellakapacitás: 5. [4000$] |
Huzalozott reflexek |
N |
4 |
20 SP |
- |
+4 kezdeményezést adó beültetés, mely behálózza a testet. [2500$] |
Adatjack |
A |
1 |
8 SP |
kell |
Hololemez adatletöltő, egyenesen az agyba. Cellakapacitás: 4. [850$] |
Légszűrő |
A |
- |
2 SP |
- |
Garatba épített légszűrő berendezés, mely felfogja az inhaláló gázok összes formáját. [3000$] |
Hangvédő |
A |
- |
4 SP |
- |
Blokkolja a hirtelen fellépő, erős hanghatásokat. Így a felhasználó sosem süketül meg egy hirtelen lövéstől, amikor a fegyvert a füle mellett sütik el. [1500$] |
Kiberszem |
A |
- |
3 SP |
kell |
Maradandó szemkárosodás esetén a szemüregbe épített pótlólagos szem. [2000$] |
Kiberszem II |
A |
1 |
3 SP |
kell |
Olyan műszem, mely segítségével ugyanolyan tisztán lehet látni az éjszakai félhomályban, mintha csak nappal lenne. Hátránya a zöldes kontúr. Felvillanás védelemmel ellátva. Cellakapacitás 2. [3500$] |
Nanorobotok |
A |
- |
- |
- |
Mikro milliméter nagyságú robotok, melyek az emberi testben végzik a karbantartásokat. +20% méregellenállás, +2HP regeneráció 6 óránként, +15% radioaktív ellenállás. [5000$] |
Optikai élesítés |
A |
- |
3 SP |
kell |
Szembe épített mini távcső, mely +5 méter hatótávot biztosít. [2000$] |
Onplant |
K |
- |
10 SP |
kell |
Testre épített, csatlakozókkal ellátott fémalkalmatosság. Egy szem, egy végtag és egy test csipet lehet rá rögzíteni. [4000$] |
Szakértelem chip |
A |
1 |
2 SP |
- |
A választott képzettséghez ad +20%-ot. Cellakapacitás: 5. [3500$] |
Cellatároló |
K |
- |
10 SP |
- |
E nélkül a tároló nélkül, az energiacellákat igényelő implantok nem használhatók. [700$] |
Fegyverkapcsolat |
K |
1 |
12 SP |
kell |
A fegyvertől a szembe csatlakozó berendezés, mely mutatja az illető retináján, hogy hova céloz a fegyverével. Ezáltal a célzott lövések AP mennyisége kapás-lövésnek minősül. Cellakapacitás: 4. [2400$] |
Stim-adagoló |
K |
1 |
10 SP |
- |
4 stimpack mennyiséget tartalmaz, és ha a viselő élete 50% alá esik, automatikusan bead neki annyit, amennyi a fele élet fölé viszi a HP pontokat. Cellakapacitás: 8. [2600$] |
Robotkar |
K |
5 |
40 SP |
kell |
Egy robotizált fémkar, mely +1 erőt, +2 pusztakezes sebzésjárulékot biztosít. Cellakapacitás: 10. [5000$] SFÉ: 10 mindenre. |
Alkarpenge |
K |
3 |
20 SP |
kell |
Az alkarba ültetett fémpengék, melyek egy rejtett tenyérgomb megnyomásakor lökődnek ki. +6 sebzést ad a pusztakezes csapásokhoz. Cellakapacitás: 6. [1800$] |
Napelem rendszer |
N |
- |
10 SP |
kell |
A kiborgok hátába ültetett, kiteríthető tábla, mely a napsugarak erejét használja a kicsi energiacellákat helyettesítő, mini kondenzátorok feltöltésére. 4 óra alatt tud feltölteni 10 cellát. [4000$] |
Méret:
-Apró [A]: kicsi, köröm nagyságú beültetések. Nincs rá esély, hogy eltalálják.
-Közepes [K]: általában öklömnyi részek, melyekre lehet célozni is, -30%-os módosítóval. Természetesen, ha ruha fedi testüket, akkor nem lehet látni a takart implantokat. 5%, hogy találat éri őket kapáslövésnél.
-Nagy [N]: ezeket az alkatrészeket nagy eséllyel el lehet találni, a célzás rájuk a végtag célzás szabályai szerint vonatkozik, kapáslövésnél pedig 25% az esélye, hogy találatot kapnak.
Fogyasztás: megadja, hogy a kicsi energiacellákból 1 nap alatt mennyit használnak el.
Sérülékenység: megmutatja, hogy mekkora Struktrális Pontja van az alkatrésznek [SP]. Amennyiben a felét elveszti a pontjainak, úgy már működésképtelen.
Karbantartás: Tudomány, Doktor, Javítás képzettségek használhatóak, d10 pont javulást eredményezve. Belső implantokhoz van szükség a doktor képzettségre.
Juttatás: megmutatja, hogy milyen előnyökkel jár az implant alkalmazása, és hogy mennyi az ára.
(köszönet az implantok összegyűjtéséért Iron Doom-nak)