Bestiárium:

 

Név

HP

KE

AP

TP

KE%

SFÉ (n, l, t, p, r)

Méregtűrés

Gáztűrés

(inhal/kont)

Rad. ellenállás

Támadások

Speciális

Óriáspatkány

10

6

6

25

3

1

1

1

1

1

50%

0/0

20%

Karmolás 3AP-70% (1d2)

Harapás

4AP-60%

(1d4)

Mérgezés, 1-es típusú méreg

Radpatkány

12

6

6

35

3

1

1

1

1

2

55%

0/50

80%

Karmolás 3AP-50%

(1d2)

Harapás

4AP-50%

(1d4)

Sebzésnél +10 rad

Vakondpatkány

15

7

7

100

3

1

1

1

2

1

60%

0/25

80%

Karmolás 3AP-55%

(1d4)

Harapás

4AP-50%

(1d6)

Harapásnál mérgezés, 1-es típusú méreg

Nagyobb vakondpatkány

30

9

9

400

5

2

1

1

2

2

60%

0/25

75%

Karmolás 4AP-65%

(1d6+1)

Harapás

5AP-60%

(1d8+1)

Harapásnál mérgezés, 1-es típusú méreg

Disznópatkány

25

8

8

350

5

2

1

2

1

2

40%

0/0

50%

Karmolás 4AP-60%

(1d6)

Harapás

5AP-45%

(1d8)

-

Karolópók

80

8

8

600

5

2

1

2

1

2

40%

0/0

50%

Csapás 4AP-80%

(1d6+1)

Harapás

5AP-65%

(1d10+2)

-

Szirti pók

200

20

8

800

6

15

12

20

12

13

20%

0/0

60%

Csapás 4AP-75%

(1d8+1)

Harapás

5AP-60%

(1d10+4)

Harapásnál D típusú sav

Óriás svábbogár

30

8

7

100

4

10

8

9

10

12

20%

0/0

60%

Csapás 4AP-50%

(1d8+1)

Köpés (5m)

5AP-45%

(-)

Köpésnél B típusú sav

Óriáshangya

15

10

6

20

3

4

2

2

1

3

10%

0/0

30%

Csapás 3AP-45%

(1d2)

Harapás

4AP-30%

(1d6)

-

Szürkemarha

80

6

6

30

3

1

2

1

1

1

40%

0/0

20%

Öklelés

4AP-60%

(1d8+2)

-

-

Sáska

20

14

8

50

5

6

10

5

6

4

80%

0/0

60%

Harapás

4AP-60%

(1d6+1)

-

-

Idegen agyszívó

150

16

10

1000

10

20

18

24

22

5

100%

100/100

100%

Csapás

4AP-90%

(1d6+1)

Agyszívás

10AP-25%

(1d10)

Agyszívásnál minden sikeres támadás 1-el csökkenti az áldozat intelligenciáját. Maradandó!

Vénusz légycsapója

30

10

6

70

4

5

2

3

2

10

50%

100/0

80%

Harapás

3AP-75%

(1d6+2)

Köpés (10m)

5AP-60%

(1d4+1)

3-as típusú méreg van a tüskéjében amit köp

Csúszómászó

75

14

7

550

6

35

10

6

12

48

70%

100/50

95%

Harapás

4AP-80%

(1d6+2)

-

Sebzésnél +10 rad

Csáp

125

16

8

900

6

40

15

12

8

45

90%

100/100

100%

Harapás

4AP-85%

(1d10+6)

Ütés

2AP- 60%

(1d8+4)

75% hogy földre döntik az ellenfelet harapáskor, 50% hogy ütéskor

Radskorpió

25

10

7

60

4

12

5

5

6

10

80%

50/30

60%

Ollócsapás

4AP-75%

(1d4+2)

Farokcsapás

6AP-55%

(1d6+1)

Farokcsapásnál mérgezés, 4-es típusú méreg

Nagy radskorpió

60

12

9

250

5

25

10

12

14

20

85%

50/40

60%

Ollócsapás

4AP-75%

(1d12+6)

Farokcsapás

6AP-55%

(1d20+8)

Farokcsapásnál mérgezés, 4-es típusú méreg

Szürke farkas

45

14

9

50

5

2

1

1

1

1

20%

0/0

20%

Harapás

3AP-75%

(1d10+5)

-

-

Szörnyfarkas

80

16

10

400

6

3

2

2

1

3

40%

0/20

30%

Harapás

5AP-45%

(1d20+15)

-

Sikeres támadásnál 80% hogy földre dönti ellenfelét

Kutya

40

12

8

40

4

1

1

1

1

1

15%

0/0

15%

Harapás

5AP-45%

(1d8+4)

-

-

Halálkarom

120

14

9

500

7

10

10

10

10

10

15%

0/40

18%

Vágás

3AP-75%

(jk:3d8+sj)

(3d8+5)

Öklelés

4AP-65%

(jk:2d8+sj)

(2d8+5)

75% hogy földre döntik az ellenfelet harapáskor, 50% hogy ökleléskor

Homoki gyík

30

12

7

80

3

4

2

2

1

3

20%

0/10

20%

Karmolás 4AP-60%

(1d6+1)

Harapás

5AP-45%

(1d8+2)

-

Azúrgyík

55

14

8

120

4

6

4

3

3

4

25%

0/20

25%

Karmolás 4AP-70%

(1d6+2)

Harapás

5AP-50%

(1d10+5)

-

Rubingyík

60

14

9

200

5

8

5

30

6

2

30%

0/30

30%

Karmolás 4AP-80%

(1d6+4)

Harapás

5AP-55%

(1d10+10)

A gyík nyála égető érzést okoz, d10 körig körönként d3 sebzést okozva. Nem halmozódik!

Robotok

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

Mutáns darázs

10

22

11

55

6

10

8

4

4

14

100%

100/100

100%

Szúrás

3AP-60%

(1d4+2)

-

A fullánkja 5-ös típusú mérget tartalmaz

A skorpió farka 2 adag mérget, a nagy radskorpió farka 4 adag mérget, a mutáns darázs fullánkja 1 adag mérget tartalmaz. A többi állat mérge játéktechnikailag állandó. A halálkarom támadási sebzései a jk megjegyzésnél a játékos karakterre (halálkarom faj) vonatkoznak. Robot fajból a KM alkossa meg a robotot tetszése szerint, felhasználva az alap PnP szabálykönyvet. Ugyanez vonatkozik a rablókra (emberek, mutánsok) és a gyakori, humanoid fajokra.